tirsdag 6. oktober 2009

Syki sykus!

Jepp, nå er jeg offisielt syk. Jeg har 38.4 i feber. Det er ikke så mye, men den blir vel høyere utover dagen tenker jeg.
Så idag ble det ingen skole.
Taxien hadde til og med vært her. Visste ikke at det var ordnet så fort.
Så da hadde taxi sjaføren ring til mamma (han (eller vet ikke om det var han eller hun)stod utenfor leiligheten) og sa at han er her. Og mamma skjønte jo ingenting. For mamma bor jo i Halden. Men så skjønte henne det, og sa til sjaføren at jeg var syk.
Sånn gikk det.
Så da kommer han vel imorgen til meg, og da håper jeg at jeg fortsatt er syk. Haha. Neida, må jo få en utdannelse ;)

2 kommentarer:

  1. God bedring vennen <3

    Whaaaat??????????????????????????????? :O
    Er du i Fredrikstad???????
    Vi MÅÅÅ møtes da!!!!!! :D <33

    SvarSlett
  2. Takk:D <3

    Jaaaaaa, jeg er i Fredrikstad vennen:D <3 Må finne på noe snart:D

    <33

    SvarSlett