onsdag 25. november 2009

Nå har jeg blitt 19 år:)

Det er veldig rart egentlig.. Ble 19 år på lørdag (21.11). Jeg skulle på en måte ønske at bare var ei baby, for de har det så lett. Ingen bekymringer. Ingen mas. Bare masse kjærlighet. Bare ligge som en baby i armen til min kjære mor. Jeg savner det. Selvom jeg ikke husker hvordan det var.

Men nei. Jeg har blitt 19 år. Og jeg må gjøre hva som helst for å bevise at jeg har blitt stor.

Livet nå. Ja, det er litt stressende.

Nå som jeg bor i egen leilighet, 45 min borte fra min mor. Men jeg ville ikke bodd noen andre steder enn Fredrikstad. Jeg trives der veldig. Har jo blitt kjent med noen vakre personligheter:)

Men den som er best i heeele Fredrikstad(eller heeele verden da<3), det er Natalie det. Du er bare så god. Hadde nok ikke vært noe, hvis jeg ikke hadde truffet deg. Jeg er utrolig glad i deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar