torsdag 5. november 2009

Skjerpe meg, yeah!

Uff, nå er det leenge siden jeg har skrevet noe. Uansett..
Jeg bor fortsatt i Fredrikstad, og stor trives her.
Mange fine folk her.

Skolen går det helt supert.
Alle er bare så søte.

Men nå bor jeg da ikke helt alene, jeg har en liten pus også. Mitchie. Verdens nydeligste kattunge!
Så stolt av henne ;)

Idag hadde jeg Norsk på skolen. Det var bare 3 timer da, så det er digg. Og imorgen har jeg fri som alltid. Hver fredag er det friiii:D

Mamma kommer imorgen, skal overnatte her, for Hans Peter (samboeren til mamma) skal ha "gutte-kveld" imorgen.
Så da drar jeg og mamma på kino, og så spise masse godt.
Da må jeg ha brus!
Jeg har ikke mer brus! Så nå må jeg drikke saft.. Det er jo godt. Men ingenting slår BRUS!


Litt glad nå, for Torsdags Kveld Fra Nydalen kommer på tv ikveld.
Henrik Thodesen er bare så utrolig HOT!

Nei, nå må jeg vel gå å ta oppvasken. Om jeg gidder. Kanskje mamma kan gjøre det imorgen:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar