onsdag 9. desember 2009

It's realy crap!!

Ja, vi hadde da tentamen idag, Engelsk da. Det gikk IKKE bra. Håper jeg i det minste får en 2er. Håper virkelig jeg ikke stryker. Det gikk så utrolig dårlig. Jeg skjønte ikke så mye av den. Skal fortelle alt nå. Jeg kom på skolen, vi måtte bytte klasserom, så jeg satt på den værste plassen. For jeg kom sist. Og så kom jeg i klasse med maange, og jeg er da ikke så glad i å være med mange på en gang, men ok. Så tok jeg noen pauser av og til. Og så ble plutselig klokken 12, og da måtte jeg forte meg, så da skrev jeg bare noe tull som ikke hadde noe med det emnet vi hadde. Æsj. Så nå er jeg litt sur. På læreren. For hun glemte selvfølgelig at jeg måtte ta taxi, ja osv.. Men jeg kom meg hjem for en time siden da. Jeg vet jeg suger i dette, men det er ikke noe jeg bare sier for å få oppmerksomhet, for jeg er ikke det.
Men vi får se hva vi får i karakterer da:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar