onsdag 2. desember 2009

Tentamen!

Eller, kanskje ikke helt ordentlig tentamen. Vi så en film, og den skulle vi skrive om. På engelsk da. Men jeg tror vi skal ha en tentamen i Engelsk til, for den idag fikk vi bare 2 timer på oss. Jeg skrev på dataen da, så det ble litt lettere :)

Har vært ute i byen, etter skolen idag, og jeg har kjøpt masse gaver. Og noe til meg, en kjempe nydelig morgen-kåpe, kjempe varm, og så er det til og med Hello Kitty på den;)
Me like!


Nå sitter jeg bare her å skriver, ordner med noen gaver. Men er totalt nødt til å rydde idag, for får besøk tidlig imorgen, og det gidder jeg ikke gjøre på morgenen:)

1 kommentar:

  1. HELLO KITTY <3 <3 <3 <3

    Men, men hvorfor er du verken på nettby eller facebook lenger??? :O
    Veit jo ikke hvor jeg skal kontakte deg jooo :/
    Vi må finne på noe snart, vi bor i nabo byer joooo, omg, seriøst, juleferien Louise?? <3

    SvarSlett