torsdag 27. august 2009

Alene hjemme?

Mamma og HP skal til Danmark neste helg, og da må jeg være alene hjemme, Hedvig og Kælle er nok hjemme også( søstern min og kjæresten hennes ). Men Kælle har så fuckings ekkel maske! Så hvis de også skal sove her, så kan han bare glemme at den masken skal ligge her. Det er ikke snakk om Skrik maske, eller monster maske. Det er en helt ekte maske, som ser helt ekte ut. Vanskelig å forklare, skal få tak i ett bilde av den.

Men uansett, det kan hende jeg skal være hos mormor og morfar når mamma er borte. For liker ikke være alene hjemme i det store huset. (eller kanskje ikke så stort, men det er stort nok!).
Så da får jeg håpe at jeg skal sove hos mormor og morfar. Det er alltid koselig. De er verdens beste mormor og morfarer:P Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar