onsdag 26. august 2009

Unge mødre.

Jeg er jo blitt skikkelig fan av Unge mødre ( serien ). Har sett alle de norske sesongene, men nå kommer jo en 4 sesong som er norsk, som jeg tror snart kommer på tv, gleder meg. Håper jeg bare får FEM i hybelen min, så får jeg sett det. For gidder ikke kjøpe det på Maxdome eller hva det enn heter. De 3 sesongene jeg hadde lastet jeg ned som podcast, og det var gratis da. Når jeg var i Danmark i sommer så hadde jeg så ille lyst til å kjøpe "De unge mødre", det var da danske unge mødre. Men så glemte jeg det helt, men jeg får nok sett det hvis jeg får FEM på tv kanalene:)

Men de norske unge mødre, ja uff, det er mange som ikke burde hatt barn der.
De som jeg synes er best mor er Wiivja (ikke helt sikker hvordan det skrives), Monica, Camilla, Lise og Melamin. På sesong 3 da. Men så er det Kristine da, jeg synes synd på Leana, håper hun har blitt en bedre mor nå, og en bedre kjæreste, synes synd på Aaron også, som er sammens med henne, og barnefaren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar