mandag 31. august 2009

Kinda wiiird!

Jeg er litt overasket med meg selv faktisk. Nå er jeg veldig klar for å begynne på skolen. Det er jo utrolig kjipt å bare sitte her, når alle er på skole og på jobb. Og det er ikke mye som skjer på institusjonen akkurat om dagene. Så når jeg flytter til Fredrikstad kan jeg jo se mer folk.

Heidi (en som jobber her, primær kontakten min) snakket iallefall med Glemmen skolen for en liten stund siden, og da sa læreren hvem bøker jeg burde ha, og hva jeg burde lese på. Men får jo ikke tak i boken. Jeg kan jo kanskje låne en bok av Homen VGS i Asker (som jeg gikk på før), men vet ikke helt jeg.. Jeg får nok tak i en eller annen bok:)

2 kommentarer:

  1. GOOD LUCK!! skole krever mye, men hvis man vil , så får man til!

    theam.wordpress.com

    SvarSlett