mandag 31. august 2009

En super duper helg!

Denne helgen her har vært kjempe bra!
På fredag var jo jeg, Mia og Bettina på Latter på Aker brygge, det var bare kjempe gøy!
Det sluttet rundt 23, og så var vi tilbake på Granum cirka 12 på natten. Og Bettina overnattet her også så, så når vi kom tilbake var vi så trøtte at vi sovnet rett inn:) Iallefall det skjedde med meg, tror det samme med Bettina også:)
Jeg våknet selfølgelig klokken 8, for da skal jeg ha min første medisin. Så da gikk jeg ut på kontoret imens Bettina sov, og fikk ritalinene. Så gikk jeg tilbake på rommet mitt, og satt på Greys Anatomy, som jeg kjøpte forje uke. Og cirka etter 40 min så våknet Bettina. Og så gikk vi ned å spiste, eller jeg har ikke matlyst pgr Ritalinen, så har problemer med å spise så tidlig, så da lagde jeg heller egg til henne, imens vi satt å så på Disney Channel, haha. Hannah Montana å greier;) Haha:D

Og så kom Mia på jobb rundt 10 tiden. Jeg og Mia skulle jo til Fredrikstad, bare sjekket litt rundt der jeg flytter, så da vet jeg hvor de fleste tingene er. Ja, så da rånet vi igjennom Ridehusgaten en del ganger, haha. Gleder meg til jeg flytter!

Og så dro vi på vei tilbake til Bærum, men vi stoppet først på Mosseporten og dro på Jordebærpikene og spiste litt. Og jeg spiste faktisk! Bestilte meg bakt-potet, kjempe godt:)

Noe som er ganske irriterendes, er at det er noen som tror jeg har spiseforrstyrelser(ikke pgr jeg er tynn), men for at jeg ikke spiser før en stund utover dagen. Det er bare fordi jeg mister så sykt mye matlyst av Ritalinen. Jeg har jo null lyst til å slanke meg. Jeg er veldig fornøyd med kroppen min. Men uansett, måtte bare si det;)

Ja så kom vi tilbake til Granum, og da skulle Linda jobbe på lørdags kvelden, så vi dro å leide 2 filmer, "Big Stan" og "Georgias dagbok- bekjennelser om gutter, klining og katter". Den siste var ganske teit, men Big Stan var faktisk ganske bra. Morsom iallefall:)
Så spiste vi krabber til middag, kjempe godt!
Så la jeg meg rundt klokken 23, var så trøtt:)

Så ble det søndag, og Bettina kom cirka rundt 12-13 tiden. Hjalp henne med Ipoden og datan hennes, så da satt vi å nørda foran dataene.
Og til middag spiste vi Terte-kjell med fiskepuddsing eller noe sant, Bettina hadde jo aldri smakt det før, så hun likte det veeeldig godt, og det er bra. Vi liker nesten alt det samme om mat:)

Skal skrive igjen nå, for må bare lagre dette jeg har skrevet, så jeg ikke mister det, derfor må jeg skrive videre etter jeg har lagret denne;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar