onsdag 26. august 2009

Livet mitt har blitt så utrolig bra!

Nå har jeg endelig fått leilighet. Det fortjener jeg, etter alt jeg har gått igjennom, men nevner ingenting, da må du gå på min lukket blogg.

Vi får hybelen 15. September, og det er da absolutt ikke lenge til!
Jeg har vært på Ikea.no isted, og da har jeg funnet ut alt jeg skal ha.
Jeg håper bare VIRKELIG at jeg får lov til å ha med meg katten min, Olivia. Verdens vakreste pus!
Mamma har til og med kjøpt gardiner, sengetøy, lys, speil osv. Men det er fordi hun er butikksjef på Kid Intriør i Halden:)

Moren min er virkelig verdens beste mor! Fuck ass, hun kjøpte en leilighet til meg!! Men jeg skal leie den da. Hun gjorde det bare for å gjøre meg glad, og hun sier at jeg fortjener det.

Livet mitt er på vei til å bli drømme livet.

Og jeg har min bestevenninne, Natalie som jeg kommer til å være MYE med, for hun bor i Fredrikstad, dit jeg skal flytte:) Hun er nok den som har hjulpet meg mest.. For hun skjønner meg:) Er så ubeskrivelig glad i henne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar